Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Libresse op goSupermodel

In opdracht van

Carat / SCA Libresse

Concept: Vraag het Liz van Libresse!

Merkintegratie van Libresse binnen de community goSupermodel. Liz is een vriendin op goSupermodel. Een wat oudere meid die namens Libresse op goSupermodel ook een profiel heeft. goSupermodel meiden kunnen vragen stellen aan Liz over hun eerste ongesteldheid en Liz geeft iedere maand via haar Blog antwoord op de meest gestelde vragen. Liz is de expert op gebied van ongesteldheid. Liz is Libresse.

Update:
Sinds 2011 heeft Libresse op haar website een verwijzing naar Liz en goSupermodel. Zie ook www.libresse.nl
Case van een van de activaties: LINK 

 

Campagne

Met je merk top of mind zijn bij een jonge doelgroep en een positieve, relevante rol spelen binnen de sociale online omgeving van deze meiden betekent later veel trouwe kopers, zo weet Libresse. Hiervoor heeft ze Red Chocolate ingeschakeld. Libresse is inmiddels sinds 2008 aanwezig met een branded character, Liz genaamd, op www.goSupermodel.nl aanwezig. Liz brengt regelmatig tips en weetjes over ongesteldheid richting de community middels advertorials en persoonlijke mails. De leden van goSupermodel.nl waarderen de handige input die Liz over het onderwerp heeft en waarderen Libresse als merk daardoor significant positiever.

Resultaat

Liz heeft tot nu toe ruim 400.000 vragen gehad en ruim 40.000 vriendinnen op goSupermodel. Liz zorgt ook voor entertainment. Dit vergrootte de likability van Liz en daarmee Libresse. Zij gaf bijvoorbeeld virtual items cadeau, direct vertaald uit één van de TV-spots van Libresse. Zo werd de herkenbaarheid van deze uitingen vergroot. Meiden werden ook zelf aan de slag gezet om een Libresse commercial te maken. Zie hieronder het resultaat: