Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Ever After High

In opdracht van
Mattel en Carat

Concept
Ware Harten Dag op Ever After High komt eraan! Om dit te promoten werd er door de twee hoofdkarakters van de webisodes van alles op goSupermodel georganiseerd rondom Ware Harten Dag.

Campagne
Liefdesproblemen worden vaak gedeeld in de community en de meiden helpen elkaar graag. In februari werd goSupermodel omgedoopt in het “Ware Harten Dag” thema van Ever After High. Op het profiel van Ever After High is een virtueel item op te halen, gebaseerd op C.A. Cupid (één van de Ever After High karakters). Daarnaast is er een goTest geplaatst waarin de meiden konden testen welke Ever After High hunk het best bij hun past, er liep een competitie waarin liefdesbrieven ingestuurd konden worden en de websides zijn doorgeplaatst op gSm tv. Met meer dan een miljoen contactmomenten was de campagne een groot succes!