Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Hotel 13

In opdracht van

Nickelodeon

Concept

De campagne rondom Hotel 13 draaide om de gelijknamige serie op Nickelodeon. Door middel van een compleet geïntegreerde campagne werden de meiden meegenomen in de avonturen van Tom, de hoofdrolspeler.

Campagne

Aan de hand van het huidige script van de serie werden de meiden van goSupermodel gevraagd om Tom te helpen om Anna terug te krijgen. Het startpunt van de campagne vond plaats in het nieuws op goSupermodel. Vervolgens werden er icons – in dit geval deurtjes – verspreid op de site. Als de meiden alle deurtje en uiteindelijk kamer 13 hebben gevonden, dan ontvingen zij het item: de tijdmachine. De tijdmachine konden zij vervolgens achter hun model plaatsen. Met de tijdmachine gingen zij samen met Tom op zoek naar Anna. Tom kreeg een branded profiel op de site. Op het profiel konden bijvoorbeeld de videoboodschappen – waarin hij de meiden oproept hem te helpen – worden geplaatst.