Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Libresse

In opdracht van

Libresse – SCA / media bureau CARAT

Concept

Meiden van goSupermodel zetten ontwerptalent in om de zes WKTF-gevoelens van Libresse te verwerken.

Deze campagne is onderdeel van de doorlopende aanwezigheid van Libresse op goSupermodel – sinds 2008. Lees hier meer over Liz van Libresse op goSupermodel

Campagne

Met de creativity campagne van Libresse werden de meiden van goSupermodel uitgedaagd om aan de slag te gaan met hun creatieve talent en deze in te zetten om de “We know the feeling”- slogan van Libresse te laden. Daarom is er een grote Junior Designer contest opgezet, waarbij Liz op zoek is gegaan naar 5 nieuwe Junior Designers. De selectie van de nieuwe designers werd opgedeeld in drie rondes, een eerste ronde waarin iedereen zich kon inschrijven, een tweede ronde met een door Liz (brandend karakter van Libresse op goSupermodel) geselecteerde groep en de finale ronde met daarin nog maar 10 meiden die streden om de titel. In iedere ronde werden de meiden gevraagd een outfit te ontwerpen in één van de zes WKTF gevoelens (hongerigheid, onhandigheid, energie, woede, verdrietig en melig).

Resultaten:

Meer dan 13 miljoen contactmomenten met de doelgroep.