Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Madame Tussauds

In opdracht van
Madame Tussauds

Concept
De meiden op goSupermodel groeien op de website uit tot supermodel. Net als Doutzen Kroes! Doutzen Kroes was het nieuwe wassen beeld van Madame Tussauds en om dat aan te kondigen aan de meiden van goSupermodel, vertelde Admin over bijzonder bezoek op de website…

Campagne
Admin, de baas van goSupermodel, hoorde via via dat Doutzen een profiel had op goSupermodel. Alleen antwoordde Doutzen niet… Daarom riep Admin iedereen op om Doutzen een mailtje te sturen, want zulk bijzonder bezoek mag niet onopgemerkt blijven. Al snel bleek waarom Doutzen niet antwoordde: ze was niet ‘echt’. Het profiel was een wassenbeeld! De meiden krijgen een kortingsbon om in de voorjaarsvakantie naar Madame Tussauds te gaan en daar het nieuwste wassenbeeld – van Doutzen – te bekijken. Met bijna 200.000 contact momenten was de campagne een success!