Your browser (Internet Explorer 7 or lower) is out of date. It has known security flaws and may not display all features of this and other websites. Learn how to update your browser.

X

Twilight Prijzenexplosies

In opdracht van Independent Films lanceerde Red Chocolate een nieuwe crossmediale campagne voor de film The Twilight Saga Breaking dawn part 2. En we gingen helemaal los. In een actieperiode van 7 tot 14 november explodeerde er her en der door Nederland virtuele Twilight prijzenbommen, de zogenaamde Twilight Prijzenexplosies. Twilight fans werden via een speciale tab op Facebook.com/VolgIndependentFilms uitgedaagd om naar geheime locaties te komen en in de echte wereld via Repudo op zoek te gaan naar mooie Twilight prijzen!

De campagne werd aangejaagd door videopromoties van YouTube influentials Cinemates en Teske de Schepper. Daarnaast wordt Samsung Mobile, Metro en Spits ingezet om extra aandacht te genereren voor deze Twilight campagne.

Resultaat

+ 2.500 nieuwe likes op Facebook.com/VolgIndependentFilms
+ Zoals uit de reacties bleek: ‘een toffe actie voor de echte die-hard Twilight Fans’